Virgin Atlantic testeaza ochelarii Google Glass prentru procesul de check-in la aeroporturi
Dacă vi se intampla sa fiti acostat la vreun aeroport de către cineva care va știe deja numele, destinația de zbora sau ce dieta urmati, nu trebuie sa presupuneti că lucrează pentru compania responsabila cu securitatea transpoturilor.
Virgin Atlantic a inceput testarea ochelarilor Google Glass.
Compania aeriană Virgin va desfasura pe parcursul a șase săptămâni un experiment ce implica folosirea tehnologiei mobile pentru pasagerii din clasa superioasa a Lounge-ului de la aeroportul Heathrow din Londra.
Ochelarii ce sunt conectati la web ar trebui să permită personalului sa identifice pasagerii care sosesc la aeroport.
Cu informatiile afisate chiar in fata globului ocular, personalul poate actualiza clienții cu cele mai recente informații despre zbor, vreme sau evenimentele ce au loc la destinație.
Dupa ce un pasager a fost identificat, ochelarii vor incepe în mod automat procesul de check-in și vor efectua diferite servicii , cum ar fi traducerea anunțurilor relevante de călătorie in diferite limbă străine.
Virgin Atlantic a decis sa incerce in premieră testarea ochelarilor Google Glass în industria aeriană.
Dar alții au prezis utilizarea tehnologiei mai degraba de catre pasageri, decât de angajații companiilor aeriene .
Ochelarii Google ar putea in schimb oferi instantaneu pasagerilor hărți virtuale ale aeroporturilor.
Preturile taxiurilor precum și notiuni lingvistice bază pot să apară chiar în fața ochiului la sosirea pe aeroportul destinație. Noua tehnologie Google Glass ar putea fi de ajutor si cu alegerea unui muzeu in caz ca sunteti iubitor de arta. Sursa: CNN