Cazurile de malpraxis pot fi raportate online printr-un apel Tel Verde si un website

Pacientii din Bucuresti pot apela gratuit numarul de telefon 0800 800 444 pentru a obtine informatii pretioase cu privire la accesarea serviciilor medicale. Noua linie telefonica este parte a campaniei ”Drepturile Pacienților: Pacienții informați au parte de servicii mai bune”, o inițiată lansata în luna august de prim-vicepreședintele PNL, Cristian Busoi.

Telverde pentru pacienti (foto:radiounirea.ro)

Telverde pentru pacienti (foto:radiounirea.ro)

Prin urmare in fiecare saptamana de luni până vineri, între orele 8.00 și 20.30, pacienții bucuresteni pot accesa cu usurinta informații despre drepturile intr-un mod gratuit si de la confortul propriei locuințe, nemaifiind nevoiți să piarda timpul deplaseze către o instituție autorizată.

In ceea ce priveste pacientii de la nivelul intregii tari, acestia au la dispoziție site-ul www.drepturilepacientilor.info, unde pot obtine informații despre cardul de sănătate, tratamente decontate în străinătate, calendarul național de vaccinări, programele naționale de sănătate sau pot citi legislația specifică domeniului sanitar.

Tot aici, la secțiunea FORUM, se pot face sesizări sau plângeri privind încălcarea unui drept, pacienții putând semnala situații de malpraxis sau condiționarea serviciilor medicale. Ulterior, o echipă de doctori și manageri în domeniul medical le va răspunde persoanelor în cauză.

Deocamdata acest site nu prezinta inca nici un topic sau vreo sesizare.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.