Clujul ofera 1.500 de euro pentru promo in publicatia de bord a unui operator aerian

Intr-adevar o initiativa interesanta a liderilor orasului Cluj-Napoca ce doresc sa promoveze imaginea orasului in catalogul de bord al unui operator aerian si sunt dispusi sa plateasca 1500 euro pentru o aparitie, se anunta intr-un articol publicat de un ziar clujean.

Cluj-Napoca

Cluj-Napoca, un oras ce merita mai multa promovare (Public Domain)

Prin urmare municipalitatea a dezvaluit pe propriul website ca doreste sa gaseasca o companie aeriana de transport persoane dispusa sa faca reclama orasului in perioada decembrie 2013 – ianuarie 2014.

Oficialii de la Primarie se vor ocupa de forma si continutul articolului publicitar ce va fi scris in engleza si a carui dimensiune va fi de 180 caractere. Reclama Clujului se va intinde pe o jumatate de pagina incluzand si 2 poze atasament.

Conform proiectului, „Revista va fi distribuita pe toate rutele de zbor si la bordul tuturor aparatelor operatorului aerian de transport persoane ce va fi confirmat castigator al licitatiei”.

In general companiile aeriene isi fac „update” la reviste din doua in doua luni si pana acum sunt vizate trei companii care opereaza de pe aeroportul Cluj.

Pentru articolul de promovare, cei din Cluj vor alege cea mai eficienta oferta privind impactul asupra publicului. Se vor lua in considerare diferite statistici precum tirajul revistei, destinatiile zborurilor si numarul pasagerilor transportati in decursul unui an.

Revista Insight a celor de la Tarom, este scoasa in 30.000 de exemplare si este publicata de 6 ori pe an. Wizz Magazine se lauda cu 2,25 de milioane de cititori pe editie si are aceeasi frecventa de aparitie. Revista nemtilor de la Lufthansa va fi imbunatatita si cu o aplicatie proprie pentru iPad incepand cu ultima luna a anului.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.