ASTON MARTIN cheama in service 18000 de masini din intreaga lume din cauza problemelor la pedala de acceleratie

Aston Martin a lansat un anunt prin care cheama in service aproape 18.000 din mașinile sale din întreaga lume, din cauza pedalelor de accelerație care s-ar putea rupe. Numarul reprezinta practic majoritatea modelelor construite începând cu anul 2007.

Aston Martin

18000 de bolizi Aston Martin chemati in service pentru reparatii (Wikimedia)

Brațul pedalei de accelerație, care era responsabilitatea unui furnizor extern din China, a fost fabricat folosindu-se alte materiale decat cele specificate de Aston Martin. In trecut, Aston Martin si-a mai chemat bolizii pentru aceeași problemă, insa intr-un număr mai mic, asta înainte de a descoperi că de fapt un număr mult mai mare de brate de pedale au fost fabricate din materiale gresite.

Dacă se sparge brațul pedalei de aceleratie, masina ar fi in imposibilitatea de a accelera sau de a-si menține viteza.

Ca urmare a problemei survenite, Aston Martin a declarat ca de acum incolo va produce componentele respective doar in Marea Britanie, si nu în China.

Retragerea de pe sosele a autovehiculelor sport de lux implică cele mai multe modele Aston Martin exceptand Vanquish si Cygnet – care au fost o versiune modificată a Toyotei Scion iQ. Masinile care au nevoie de reparatii au fost toate produse între 2007 și sfârșitul anului 2013.

În Statele Unite, prețurile bolizilor Aston Martin încep de la 117.000 de dolari pentru V8 Vantage și ajung pana la 240.000 de dolari pentru Vanquish.

Chemarea in service vizeaza un numar total de 17,590 de masini la nivel global, dintre care 5001 sunt din Statele Unite ale Americii. Modelele vizate sunt DB9, DBS, Vantage V8, V12 Vantage, Rapide, Rapide S și Virage.

Video: Aston Martin – un bolid din clasa super lux

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.