Magazinele Zara acuzate ca umfla preturile produselor comercializate in Romania comparativ cu cele din Occident

Retailerul spaniol Zara pare sa faca afaceri super profitabile in Romania umfland artificial preturile produselor care in Occident pot fi cumnparate mai ieftin.

Un conational care s-a dus la shopping într-un magazin Zara a observat că eticheta cu prețul produsului cumparat pare sa se… dezlipeasca. Spre stupoarea sa, sub aceasta era trecut prețul original al produsului din “lumea civilizata”, adica 59, 95 euro (vreo 265 de lei). Pentru români insa, prețul era 349.90 de lei, ceea ce inseamna o diferență de 84 de lei. Deh, nimeni nu se compara cu compara cu puterea de cumparare romaneasca, right?

Pretul de Romania (stanga) si cel de occident (dreapta) (foto: activenews.ro)

Pretul de Romania (stanga) si cel de occident (dreapta) (foto: activenews.ro)

“Cam asa procedeaza marii retaileri din Romania”, a scris clientul român intr-un mesaj pe reteaua de socializare facebook.

Zara este companie de imbracaminte spaniolă fondată în 1975 cu sediul in Arteixo, Galicia și aparține grupului Inditex, care mai deține mărcile Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Bershka, etc.

Zara are încasări de 4,5 milioane de euro pe fiecare magazin deschis în România, respectiv 21 de unități.

Ce fac cei de la Zara nu este chiar o noutate. Mai sunt si alte companii occidentale care-si fac regulile in Romania dupa bunul plac. De exemplu un turist polonez a semnalat faptul că rețeaua de magazine Lidl practică, în România, prețuri mai mari decât alte țări din Europa.
Sursa: Activenews.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.