Facebook lansează o campanie de strângere de fonduri pentru lupta impotriva Ebola
Facebook lanseaza o campanie de strângere de fonduri pentru a ajuta medicina in lupta impotriva virusului Ebola.
Reteaua sociala, al cărei fondator Mark Zuckerberg a anunțat o donatie personala de 25 milioane dolari menita sa ajute la lupta contra temutului virusului, va incerca sa-i determine si pe alții să doneze.
Dar în timp ce Zuckerberg și alti miliardari precum și companii au făcut donații imense, micile contribuții din partea publicului larg au rămas cu mult în urma eforturilor de a aduna 1 miliard de dolari, o suma considerata de Natiunile Unite necesara pentru a lupta impotriva crizei.
Donația lui Zuckerberg a ajuns la Fundatia Centrul pentru Controlul si Prevenirea Bolilor CDC. Dar Facebook incearca sa adune bani si pentru alte trei organizatii importante: International Medical Corps, Federația Internațională de Cruce Roșie și Fundatia Salvați Copiii. 1,3 miliarde de utilizatori Facebook vor vedea un mesaj în partea de sus a sectiunii de știri ale paginilor, o opțiune de a dona catre aceste grupuri.
Compania se va asocia de asemenea cu UNICEF pentru a furniza oamenilor din regiunile cu risc informații cu privire la simptomele Ebola și tratamentul lor. În plus, Facebook isi va uni fortele cu NetHope pentru a furniza servicii de comunicații lucrătorilor medicali din Guineea, Liberia și Sierra Leone.