RiseOUT: Campanie antireferendum: Ce-i spun copilului meu când nu facem nimic să rezolvăm probleme reale ale României?

„Ce-i spun copilului meu când vede doi bărbați ținându-se de mână pe stradă?” este întrebarea cea mai răspândită pe social media de catre românii care au intentia să participe la referendumul pentru căsătorie.

riseout

„Stai acasa”, campanie antireferendum

Cu toate acestea, România se confruntă cu probleme mult mai serioase. De exemplu, având în vedere că unu din patru români este nevoit să lucreze și să locuiască în afara țării, unul dintre afișe întreabă „Ce-i spun copilului meu când trebuie să plec din nou în Italia?”. Campania „Ce-i spun copilului meu…?” a ajuns la sute de mii de români cu ajutorul celor 20.000 de susținători care au distribuit afișele.

Campania este organizată de către RiseOUT, un grup de inițiativă de tip grassroots din Iași. RiseOUT are ca misiune informarea, educarea și susținerea persoanelor LGBT din Iași, și de a forma împreună o comunitate mai puternică.

Potrivit organizatorilor, referendumul pentru redefinirea familiei irosește 100 de milioane de lei pe un demers care nu va aduce nicio schimbare legislativă și, cu atât mai puțin, nu va avea niciun efect pozitiv asupra calității vieții românilor.
Citeste mai mult pe G4Media.ro.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.